Mida sa teed, kui sind tabab ootamatu tervisemure ja sa ei oska hinnata, kui ohtlik olukord on ega tea, mida ette võtta? Kõige lihtsam on teha kiire kõne perearsti nõuandetelefonile 1220 ja siis vastavalt juhistele edasi tegutseda. Kuula saates, millist abi nõuandetelefonilt saab, kes on nõustajad ning mida tähendab isikustatud nõustamine.
Perearsti nõuandetelefoni teenust hakati osutama 2005. aasta 1. augustist. 2006. aastal oli kõnede arv 138 868 ja keskmine kõnede arv päevas 380 ning 2019. aastal vastavalt 234 662 ja 643.
Milliste terviseprobleemidega perearsti nõuandetelefonilt abi saab, kuidas abi küsida, kes on nõustajad ja kas neil on röntgenkõrvad, et telefonitsi inimesele adekvaatseid tervisenõuandeid anda, selgitab saates nõuandetelefoni teenusejuht Klarika Kallikorm-Rannamets. Saatejuht on virtuaalkliinik.ee ärijuht Tuuli Seinberg.
Kuula Eetris on Tervisekassa saadet järele SIIN: